Hej,

Inlägget postades 2011-02-12, klockan 18:23:07 i Min vardag.


Förlåt ännu en gång att jag inte skrivit på evigheter, Men har igenting att skriva om känns det som..
Men jag nu ska jag skriva några dar och se om jag har kvar någon lust eller om jag ska lägga ner den:)


Idag har jag varit med Emelia & Melinda till stallet. Eftersom jag inte kan rida så var jag bara där & ledde runt Kickan..(:

Mamma och Pappa är borta i kväll, dom skulle till Ida och Urban i Skellefte på nån fest för Urban fyller år.. Så nu har jag och Stefan börjat göra mat. Det blir Kyckling och ris ♥

Ska lägga in några bilder så de här inlägget blir roligare(;

HareBäst//Sofia♥



Syskon kärlek..<3


Min vackraste! ;*


Strike a pose biiatch..

Blir mer bilder sen, internett är jätte trögt nu..-.-


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



↑ Följ mig via RSS! ↑