Tjomptjän & Gargnäs..

Inlägget postades 2011-04-02, klockan 11:49:02 i Min vardag.


Heeejj..(:



Ni får ursäkta att jag inte har skrivit på jätte länge men har ingen ork när det inte känns som jag har nått att skriva om.. Men jag ska då inte lägga ned bloggen utan bara skriva när jag har lust.. Så de kommer väl in några inlägg lite då&då:)

Iallafall.. Idag ska vi fara till Gargnäs och titta på en liten hundvalp [:
Är suuuper glad, mamma säger ju att vi BARA ska titta.. Men känner ju henne rätt bra. Alla vi kommer bli helt sålda på han antar jag ;d
Han är en blandning mellan Goldenretriver, Labrador, Springelspaniel, Bordercollie och Lajka.
Han har alla mina favorit raser(a)
Just nu sitter vi och fantiserar om vad han kan heta.
Jag tycker Ferdinan, och pappa tycker Bruno lr Brunöge;s
hahah..

Sen efter det ska vi skoter till Tjomptjän för där var det några, så vi ska dit och typ dricka kaffe och sen köra hem(:

Jaja nu ska jag klä mig och göra mig i ordning.
Tänkte ladda upp några bilder sedan när vi kommer hem:)
HareBäst// Sofia♥





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



↑ Följ mig via RSS! ↑